Kasper Kove, International Online Marketing Manager al site-ului Momondo, este de părere că turistul român se dezvaţă de ajutorul intermediar şi învaţă să-şi organizeze singur vacanţa, după propriul gust şi buzunar.
Momondo este un motor de căutare pentru zboruri şi destinaţii în toată lumea, lansat la finalul anului trecut şi în România. Deşi încă proaspăt pe piaţa românească, site-ul vine cu 10.000 de destinaţii (aeroporturi) din jurul lumii şi hoteluri în peste 120.000 de locuri.
Cum funcţionează?
Momondo caută printre peste 700 de site-uri de călătorii, scanând în timp real internetul pentru a compara oferte cu privire la zboruri, hoteluri sau închirieri auto pentru a găsi cele mai bune preţuri. Tot pe site pot fi găsite ghiduri interactive de călătorii generate chiar de către utilizatorii săi.
Unul dintre elementele inovative ale motorului de căutare este sistemul Smiley de evaluare a zborurilor, care combină mai mulţi factori într-un serviciu unic şi identifică în câteva secunde cele mai bune zboruri disponibile online, luând în considerare atât costul, cât şi timpul de zbor. În cadrul sistemului de evaluare, fiecare zbor este evaluat cu un smiley şi primeşte o notă pentru a-i ajuta pe utilizatori să identifice uşor cea mai bună variantă pentru ei.
„Cel mai ieftin zbor nu este cel mai bun zbor. Aici intervine sistemul Smiley care îţi arată şi opţiunea în care, pentru nişte bani în plus, poţi ajunge mult mai repede la destinaţia dorită. Depinde ce este important pentru client: timp, preţ, calitate”, explică Kasper Kove pentru adevarul.ro.
„Când să-mi cumpăr biletul?” este altă întrebare de pe buzele fiecărui turist care îşi organizează singur excursia. Site-ul îţi arată care este perioada optimă în care poate fi cumpărat biletul: în ce lună a anului, în ce zi a săptămânii este cel mai ieftin şi chiar şi la ce oră a zilei. Pe b