Recent pe piaţa românească, Fiat Linea a apărut şi în varianta de 120 de cai. Cu această motorizare Fiat nu face altceva decît să pună punctul pe i.
Recent pe piaţa românească, Fiat Linea a apărut şi în varianta de 120 de cai. Cu această motorizare Fiat nu face altceva decît să pună punctul pe i. Degeaba aveai o maşină frumoasă, bine echipată, întrucîtva cu aspect de limuzină, dacă propulsorul era puţin cam lent. Ne referim, evident la motorizările de 90 CP pe motorină şi 77 CP pe benzină. Acum, cu 120 de cai, Linea recuperează din mers şi arată că este o maşină de viitor.
APROAPE SPORT. De altfel 120 de cai pe benzină înseamnă... aproape o maşină sport. Vă rog să nu zîmbiţi ironic. O să constataţi că dacă vă proptiţi binişor piciorul în acceleraţie veţi obţine un răspuns pe cît de prompt, pe atît de mulţumitor. Doar atingi suta în 9 secunde ceea ce este binişor. Unde mai pui că motorul – bine sonorizat – sună extrem de bine atunci cînd pofteşti să îl conduci sportiv.
SURPRIZE. În rest, varianta de 120 de cai nu vă oferă multe surprize. Este ceva mai bine finisată – dar aici nu-mi dau seama dacă este vina demo-car-ului, sau italienii şi-au îmbunătăţit performanţele în acest domeniu. Oricum, e mai bine!
DOTĂRI. Că Linea este o maşină frumoasă, puteţi constata şi singuri. Scaunele de pe Emotion, pluşate, un sistem audio Blaupunkt şi comenzile pe volan nu pot decît să vă încînte. Parbrizul oferă o foarte bună vizibilitate, iar portbagajul este unul “românesc”. Adică... încape... fără număr. Ne referim la bagaje.
Noi am condus:
Motorizare: 1.4 T-Jet, 120CP Emotion
Cutie: 5+1
Viteză maximă: 200 km/h
Consum: 9,3/5,3/6,8
Acceleraţie: 0-100km/h: 9 secunde
Preţ: 16.848 euro
News
SUV DE LA CÏTROËN. Cïtroën vrea sa vîndă în Romînia circa 100 deSport Utility Vehicl