Lorand Szarvadi, directorul general si actionarul Domo Retail, al doilea jucator de pe piata de electrocasnice, estimeaza ca afacerile companiei vor ajunge in acest an la 270 mil. euro, in crestere cu 39,8% comparativ cu rezultatul de 193 mil. euro de anu
Primii trei retaileri din piata, Altex, Domo si Flamingo, au inregistrat anul trecut vanzari cumulate de 681 de milioane de euro, ceea ce reprezinta aproximativ 62% din valoarea totala de 1,1 miliarde de euro a pietei. Altex si Flamingo au inregistrat anul trecut afaceri de 317 milioane de euro si respectiv 171 de milioane de euro.
Odata cu preluarea de catre Equest Investment Balkans, Domo a devenit in 2007 al doilea retailer de electronice si electrocasnice din Romania, dupa ce a devansat, la capitolul vanzari, concurentul Flamingo care a inregistrat o cifra de a faceri de 171 mil. euro.
"Pentru 2008 am bugetat 270 de milioane de euro. Este o crestere de 39%, mai mica decat cea din 2007 (de 58% - n.red.) si poate fi atinsa. Daca instabilitatea continua insa, deprecierea monedei nationale si a burselor internationale, s-ar putea sa existe si o crestere mai slaba", a declarat Lorand Szarvadi, directorul general al Domo.
Cifra de afaceri a companiei nu include si rezultatele magazinelor Domo din Bulgaria, acestea fiind raportate cumulat cu Technomarket, companie detinuta de actionarul comun Equest Investment Balkans. Rezultatele financiare ale Domo includ si vanzarile primului magazin Technomarket din Romania, deschis la Targoviste in toamna anului trecut.
"Magazinul Technomarket deschis anul trecut a contribuit doar cu 500.000 de euro la rezultatele finale. In schimb magazinele Domo din Bulgaria au inregistrat vanzari de aproape 10 milioane de euro anul trecut", a spus Szarvadi.
Profitul operational al retailerului a ajuns la 12,6 milioane de euro in 2007, profitul net