În Coreea de Sud, care şi-a propus să sporească rata natalităţii şi unde mai predomină idei conservatoare legate de intermedierile de căsătorii, a-i ajuta pe tinerii singuri care vor să-şi găsească perechea, a devenit o prioritate naţională.
De aceea, guvernul organizează şi finanţează zeci de evenimente unde tinerii se întâlnesc să facă cunoştinţă. Încă din 2010, Ministerul Sănătăţii şi Problemelor Sociale a început să promoveze ideea unor astfel de petreceri şi, sub conducerea unui ministru foarte entuziast, a organizat patru „party”-uri la care s-au întâlnit proprii angajaţi cu cei ai unor corporaţii locale. Vestea a fost publicată în toată presa sud-coreeană.
Însuşi ministrul a cununat prima pereche care a făcut cunoştinţă la una din acele petreceri. În articolul publicat despre evenment, mirele de 31 de ani a mulţumit guvernului şi s-a întrebat dacă doi copii vor satisface exigenţele guvernului, a relatat „The New York Times“.
Acum, astfel de petreceri se organizează de către autorităţile locale care pot obţine recompense financiare pentru activităţi ce promovează căsătoriile şi naşterea copiilor Dar nu numai oficialităţi guvernamentale joacă rolul fostelor peţitoare pe care tinerii de azi le consideră de modă veche. Corporaţiile care se tem de reducerea forţei de muncă, au început să renunţe la interdicţia dragostei între cei ce lucrează împreună, unii chiar plătind pentru ca angajaţii lor să participe la petrecerile în care pot face cunoştinţă. Studenţii fac publicitate online pentru organizarea de întâlniri în masă, printre care a rămas în memorie flash-mobul de întâlnire, care a avut loc într-un cartier din Seul. Iar antreprenorii au deschis baruri unde chelnerii joacă rolul neoficial de peţitori.
Până la ora actuală, rezultatele sunt amestecate. Societatea coreeană se interconectează prin afilieri de grup – legăt