Programata a se finaliza inca de anul trecut, improvizatia facuta la calea de rulare a tramvaielor, prin care se realizeaza o bucla de ocolire a santierului din Fundatie, a fost amanata de municipalitate. In aceste conditii, lucrarile pe santierul pasajului subteran se ingreuneaza si sunt amanate cel putin timp de o luna. "Lucrarile la devierea liniei de tramvai au fost oprite din cauza conditiilor meteo. Constructorul care lucreaza la pasajul subteran nu mai poate face sapaturi, iar lucrarile la calea de rulare depind de acest lucru", a declarat Sebastian Buraga, purtator de cuvant la Primaria Iasi.
Noua linie provizorie, care ar urma sa faca o bucla spre centrul rondului din Piata Mihai Eminescu, va face ca tramvaiele sa circule la o distanta de circa 25 de metri fata de actuala locatie a caii de rulare. Oficialii regiei locale de transport in comun sustin ca lucrarile de instalare a improvizatiei nu vor duce la intreruperea circulatiei tramvaielor decat pe perioade scurte de timp. "Aceasta bucla este necesara pentru traficul tramvaielor pe Copou. Lungimea acesteia ar urma sa fie in jur de 400 de metri pentru a putea realiza racordarile cu linia de tramvai ce vine dinspre strada Muzicescu, cu cea dinspre Copou", explica Adrian Mihai, purtator de cuvant in cadrul RATP Iasi.
Programata a se finaliza inca de anul trecut, improvizatia facuta la calea de rulare a tramvaielor, prin care se realizeaza o bucla de ocolire a santierului din Fundatie, a fost amanata de municipalitate. In aceste conditii, lucrarile pe santierul pasajului subteran se ingreuneaza si sunt amanate cel putin timp de o luna. "Lucrarile la devierea liniei de tramvai au fost oprite din cauza conditiilor meteo. Constructorul care lucreaza la pasajul subteran nu mai poate face sapaturi, iar lucrarile la calea de rulare depind de acest lucru", a declarat Sebastian Buraga, purta