Volksbank România va investi în 2013 în jur de 15 milioane de euro pentru modernizarea sucursalelor existente şi pentru deschiderea unora noi, astfel încât, la finele lui 2013, reţeaua sa să atingă un număr de 140 de unităţi, a declarat sâmbătă vicepreşedintele băncii, Lucian Cojocaru.
"Vrem ca anul acesta să renovăm toată reţeaua de sucursale existente şi s-o aducem la standardele noi. Costul pe care ni l-am bugetat a fost în jur de 15 milioane de euro doar pentru 2013, pentru modernizare plus deschidere, dar sperăm să facem şi economii. Ăsta este maximul: 15 milioane de euro doar pentru reţeaua fizică de sucursale. Cu tot ce am cheltuit anul trecut, încă 3,5 milioane de euro, ne apropiem de 20 de milioane de euro, partea fizică. Mai este şi partea de marketing, care mai înseamnă încă 3,5 milioane de euro", a spus oficialul Volksbank România, într-o întâlnire cu presa.
Potrivit lui Cojocaru, costurile aferente amenajării unei agenţii Volksbank depăşesc 100.000 de euro.
Prezentă la eveniment, Alina Neagu, director Reţea Volksbank România, a explicat că, în 2010, banca a comandat un studiu pentru a afla cum este percepută pe piaţă şi s-a constatat că ''că nu era prea fericită impresia''. În acest context, a fost luată decizia unei reconstruiri a imaginii.
''Am început de la 181 de sucursale împărţite în 15 centre regionale, în 2010, şi am ajuns în decembrie 2012 la zece centre regionale şi 132 de sucursale. Am plecat de la un aspect exterior şi interior neunitar, cu un mobilier vechi, cu o imagine neprimitoare pentru clienţi şi ne-am decis să schimbăm această imagine şi să facem sucursale mult mai vizibile, poziţionate mai bine, aproape de centru, iar în interior spaţiul să fie mai primitor, mult mai deschis şi clientul să se simtă confortabil. Toate sucursalele vor trece anul acesta pe noul concept şi vom mai de