Modalitatea de transmitere a unei scrisori prin internet este mai ieftină şi mai rapidă, însă pentru a deveni atractive, informaţiile trebuie să fie cât mai interesante. Pentru a avea Modalitatea de transmitere a unei scrisori prin internet este mai ieftină şi mai rapidă, însă pentru a deveni atractive, informaţiile trebuie să fie cât mai interesante.
Pentru a avea succes, indiferent cum îl măsori, număr de cititori per ediţie sau rată medie per toate ediţiile, la un newsletter totul rezidă în permisiune şi relevanţă. Motiv pentru care este bine să respecţi câteva reguli de bază, pentru ca mailul trimis de tine să nu ajungă la "coşul de gunoi".
Pentru a reuşi să desluşim căile complicate prin care un utilizator poate fi convins să citească un newsletter, am apelat la ajutorul specialiştilor BitDefender. În primul rând, newsletterul ar trebui să fie trimis doar celor care ţi-au cerut acest lucru, mai apoi conţinutul acestuia trebuie să fie interesant pentru cei care îl citesc şi să respecte aşteptările celui care îl citeşte.
De exemplu, dacă mă abonez la un newsletter despre telefoane mobile, logic ar fi să nu primesc informaţii despre oferta de pe litoralul românesc ori cel din Bulgaria. Pentru ca newsletterul să fie citit, trebuie să ai un subiect al e-mailului interesant şi incitant, pentru că subiectul poate ajuta la deschiderea acestuia.
După cum probabil aţi constatat, mulţi abonaţi nici măcar nu deschid e-mailul, pentru că decizia e luată citind expeditorul şi subiectul. Majoritatea celor care stau în faţa calculatorului gândesc la modul "iar am primit un newsletter ca data trecută", după care aleg să îl şteargă sau să îl citească mai târziu.
Şi după cum se întâmplă în majoritatea cazurilor, pentru cine primeşte peste 50 de e-mailuri pe zi, mai târziu înseamnă niciodată. Încearcă să nu exagerezi. Dacă o să pui 10 semne de exc