In majoritatea cazurilor, programele de fidelizare ale companiilor aeriene constau in optiunea de a folosi punctele acumulate pentru a efectua plata viitoarelor bilete de calatorie. Pentru a iesi din acest sablon, compania aeriana Carpatair vine cu un concept care ofera transformarea punctelor acumulate din zborurile efectuate in ore de zbor pe simulator.
Programul de fidelizare a fost lansat incepand cu luna iunie a acestui an, pasagerii avand posibilitatea de a-si inregistra, pana la 30 iunie 2010, toate bilete cumparate de la inceputul anului in curs..
Astfel, toti cei care calatoresc in mod frecvent cu linia aeriana, pot zbura pe simulatorul scolii de aviatie Carpatair Flight Training de la Timisoara. “Pasagerii vor putea incerca experienta unui pilot care face trainingul pe simulatorul de zbor. Este vorba de unul dintre cele mai performante simulatoare marca Mechtronix Canada care utilizeaza tehnologie de ultima ora cu inalta fidelitate de simulare si precizie”, a declarat, pentru Wall-Street, Paula Ardelean (foto), vicepresedinte de marketing si vanzari al Carpatair.
Sesiunile se vor desfasura sub indrumarea instructorilor Carpatair, care vor oferi indicatii standard inainte, in timpul si dupa zbor, exact ca si in cazul trainingurilor efectuate pilotilor aflati in pregatire. “Experienta ne-a demonstrat ca si pasagerii sunt interesati de ceea ce se intampla dincolo de usa de la cockpit-urile aeronavelor. De altfel, atunci cand am anuntat infiintarea scolii si achizitionarea noului simulator de zbor, pasagerii nostri, in special cei care zboara cu Carpatair de multi ani, s-au interesat de posibilitatea de a face ore pe simulator”, a mai spus Ardelean.
Punctele pe care pasagerii le primesc pentru zborurile efectuate se calculeaza pentru fiecare segment de zbor si variaza in functie de lungimea segmentului si pretul platit pentru bilet. “P