Primul trimestru va fi marcat de lansarea mai multor posturi TV a pieţei media în diferite moduri. Unul dintre ele, cel mai evident, va fi legat de înfiinţarea unor noi posturi tv, fiecare dintre acestea luptând pentru a cuceri publicul şi a-l fideliza prin programe originale şi vedete carismatice.
Kanal D este un post a cărui lansare este foarte aşteptată de publicul telespectator măcar şi pentru faptul că s-a făcut atâta vâlvă în jurul său şi a achiziţiilor făcute în zona de personalităţi ale "sticlei". Cosmin Cernat, Dana Războiu, Adriana Trandafir, Dragoş Moştenescu, regizorul Radu Dragomir (iubitul Danei Rogoz) plus faptul că Valeriu Lazarov intenţionează să realizeze câteva emisiuni de divertisment şi câteva telenovele, la televiziunea pe care trustul turcesc Dogan o lansează în curând, sunt destule motive ca lumea să aibă mari aşteptări de la noul post. Intrarea turcilor pe piaţă se va face la începutul primăverii, cu un buget pentru primul an de 35 milioane de euro. Săptămâna viitoare va fi reactualizată licenţa pentru Antena 2, director Mihai Gâdea, după care se va începe munca "la perete" cum se spune printre ziarişti, iar prima emisie se doreşte a fi realizată la început de martie. Moment ales de altfel şi de cei care păstoresc postul Romantica (Teo Trandafir-director de programe) şi care au anunţat deja data de 1 martie ca fiind cea a lansării oficiale.
Antena 2 vrea vedete serioase
Dacă Antena 2 se doreşte a fi un post cu talk-show-uri serioase, cu moderatori care să facă rating datorită credibilităţii şi carismei (vorbim despre Mihai Morar şi Daniel Buzdugan, Mircea Badea, Ion Cristoiu, istoricul Valentin Stan plus, se pare, Mădălin Ionescu - care încă nu a dat un răspuns pozitiv -, un nume nou, Rebecca Walter, pe emisiune imobiliară, Ileana Pescariu şi, este posibil, Corina Chiriac) şi nu datorită decolteurilor sau glumelor "piperat