Costi Ionita este principalul investitor al unui nou post TV cu specific muzical. Party TV va difuza peste 80% muzica romaneasca, de diferite genuri � dance, pop, hip-hop, rock, adresandu-se in special segmentului de varsta 15-35 de ani.
In proiect s-au investit, in prima faza, aproximativ o jumatate de milion de euro. „A existat o investitie initiala (de aproximativ 500.000 euro), dar investim in continuare in dezvoltarea postului, in productii muzicale originale, platforma de mobile content si alte solutii tehnice”, a declarat, pentru Wall-Street, Corina Dumitru, Marketing & PR Manager PartyTV.
Party TV este un proiect in care s-au implicat mai multi investitori, unul dintre acestia fiind Costi Ionita. „Costi Ionita ocupa functia de Director Muzical si este unul din initiatorii proiectului. In urma cu trei ani, Costi, impreuna cu alti cativa investitori, a intentionat sa achizitioneze postul Atomic TV, care incepuse sa se confrunte cu o serie de probleme. Procesul de achizitie s-a dovedit a fi insa mai complicat, fapt pentru care Costi a renuntat la acel proiect, dar nu si la ideea de a avea propriul post TV”, povesteste Corina Dumitru.
PartyTV a primit licenta de functionare la sfarsitul lunii martie, iar de la inceputul lunii iulie a obtinut si decizia de autorizare. In prezent, postul poate fi receptionat de catre abonatii DigiTV si FocusSat si de catre cei ai unor firme de televiziune prin cablu, urmand ca in curand sa se demareze colaborarea si cu principalii distribuitori din domeniu.
„Am fost foarte incantati de sustinerea pe care am primit-o din partea celor mai importante case de productie, precum Roton, Cat Music, Media Pro Music, Intercont etc, care au vazut in lansarea PartyTV o adevarata oportunitate. Avem deja raspunsuri pozitive si din partea companiilor de televiziune prin cablu, care ne-au preluat in foarte multe zone din ta