Producătorul de lactate şi brânzeturi Carmo-Lact Prod din localitatea Monor, judeţul Bistriţa-Năsăud, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de peste 24,1 mil. lei (circa
5,7 mil. euro), în creştere cu 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cele mai recente estimări ale companiei bistriţene prevăd pentru acest an o creştere de peste 9% a vânzărilor, până la 50,5 mil. lei (12 mil. euro).
"Afacerile companiei noastre sunt susţinute pe de o parte de politica de preţuri abordată în acest an, iar pe de altă parte, un factor important de creştere îl reprezintă contractele pentru mărcile proprii demarate în luna iulie", a declarat pentru ZF Transilvania Alin Neagoş, directorul economic al companiei Carmo-Lact Prod. Compania bistriţeană deţine brandurile Făgăraş, Monor şi Tihuţa. "În acest an am demarat şi distribuţia produselor prin magazine proprii şi sperăm ca până la finele lui 2010 să inaugurăm 10 astfel de magazine, pentru început în oraşele din apropierea municipiului Bistriţa, iar de anul viitor să continuăm acest proiect şi în Bucureşt." Carmo-Lact Prod este deţinută de Ioan Neagoş şi Creoşteanu Eugen-Adrian, cu 50% din acţiuni fiecare.
Producătorul de lactate şi brânzeturi Carmo-Lact Prod din localitatea Monor, judeţul Bistriţa-Năsăud, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de peste 24,1 mil. lei (circa
5,7 mil. euro), în creştere cu 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cele mai recente estimări ale companiei bistriţene prevăd pentru acest an o creştere de peste 9% a vânzărilor, până la 50,5 mil. lei (12 mil. euro).
"Afacerile companiei noastre sunt susţinute pe de o parte de politica de preţuri abordată în acest an, iar pe de altă parte, un factor important de creştere îl reprezintă contractele pentru mărcile proprii demarate în luna iulie", a declarat pentru ZF Transilvania Al