Germanii de la Rewe au anunţat că intenţionează să aducă în România şi supermarketurile de cosmetice Bipa. Nemţii controlează în prezent o bună parte a comerţului alimentar din România prin reţelele Selgros, Billa şi Penny Market.
„Suntem interesaţi de piaţa românească, cât şi de alte ţări din regiunea Europei Centrale şi de Est, pentru extinderea Bipa. Nu vă putem da însă detalii despre o eventuală lansare a reţelei în România, deoarece acestea nu există în prezent”, a declarat Corinna Tinkler (foto stânga), un purtător de cuvânt al grupului Rewe. Deşi nu au anunţat încă locaţiile viitorului lanţ de supermarketuri de cosmetice, este de aşteptat ca unul dintre oraşele vizate să fie Braşovul, mai ales că nemţii au ales oraşul nostru ca sediu social pentru compania Selgros.
Cel mai mare business al Bipa se realizează în acest moment în Austria - piaţă pe care reţeaua a raportat în 2009 o cifră de afaceri de 576 milioane de euro cu aproape 570 de magazine. Un magazin Bipa listează circa 8.000 de produse, număr similar articolelor din oferta unui supermarket alimentar, iar majoritatea cosmeticelor sunt poziţionate pe segmentele mediu şi inferior de preţ.
La rândul său, compania grecească Sephora caută la Braşov o altă locaţie pentru a se extinde. Reţeaua Sephora numără 20 de magazine şi este deţinută de compania greco-franceză Sephora Marinopoulos. Retailerul activează pe piaţa locală de circa zece ani, în primii şase ani operând cu brandul Beauty Shop. Germanii de la Rewe au anunţat că intenţionează să aducă în România şi supermarketurile de cosmetice Bipa. Nemţii controlează în prezent o bună parte a comerţului alimentar din România prin reţelele Selgros, Billa şi Penny Market.
„Suntem interesaţi de piaţa românească, cât şi de alte ţări din regiunea Europei Centrale şi de Est, pentru extinderea Bipa. Nu vă putem da însă detalii despre o event