Conducerea Agressione Group, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de hartie pentru birouri si tipografii, a anuntat ca incepand cu acest an se va axa exclusiv pe comertul cu hartie, urmand sa externalizeze productia si distributia de scaune. "Aceasta noua organizare ne permite sa controlam mai bine costurile si sa eficientizam activitatea, transformand fiecare firma in centru de profit", a declarat pentru ZF Transilvania Cosmin Pavel, general manager Agressione Group Romania.
Vanzarile de scaune ergonomice si fotolii de masaj au realizat, in 2004, 5% din cifra de afaceri a grupului, respectiv 750.000 de euro. Aceasta miscare vine dupa ce anul trecut compania a externalizat comertul cu mobila si activitatea de transport realizata cu masini mari (de peste 20 de tone).
Compania clujeana asteapta in acest an o cifra de afaceri de 18 mil. euro, in crestere cu 20% fata de 2004. "Ne bazam pe continuarea trendului ascendent al consumului de hartie la nivel national, dar si pe rapoartele de vanzari din primele doua luni ale acestui an, care indica cresteri de 25% fata de aceeasi perioada din 2004", a mai spus Pavel.
La inceputul lunii martie, compania clujeana inregistra vanzari de 2,5 mil. euro, fata de 2 mil. euro in aceeasi perioada a anului trecut.
Pe langa cresterea vanzarilor pe segmentele deja existente, compania clujeana isi propune sa-si consolideze cele doua branduri proprii: Absolut Paper si Traffic, ambele produse in fabricile din strainatate ale unora dintre cei mai mari producatori de hartie. Conform estimarilor directorului general al Agressione, brandul Absolut este al doilea pe piata pe segmentul hartiei de copiator, cu o cota de circa 20%. Gama Absolut cuprinde hartie de scris, banda adeziva, role de copiator si, de anul trecut, si hartie de fax.
Pe piata romane