Agentia de publicitate Headvertising are de la inceputul acestui an un nou director de creatie, in persoana lui Cornel Gologan, potrivit unui anunt postat initial pe blogul agentiei. Serban Alexandrescu, managing partner Headvertising si care a detinut pana acum si pozitia de director de creatie, ramane in continuare asociat, "doar ca am alte insarcinari, foarte flexibile insa", dupa cum a afirmat el pentru HotNews.ro.
Pe langa desemnarea lui Cornel Gologan la sefia creatiei Headvertising, agentia si-a desemnat si un nou director de client service, in persoana Ramonei Urdea. Potrivit blogului citat, este vorba despre "oameni care sunt mai putin anchilozati la cap sau mai putin obsedati de amintirea unor vremuri care s-au dus si nu se mai intorc - adica minunatii ani '90 (si Golo si Ramona au venit la Head in 2002). Ambii 'din interior', si nu importati, pentru ca lumea ii stie de onesti, foarte muncitori si ne-politicieni".
Serban Alexandrescu a explicat pentru HotNews.ro ca aceste schimbari "au fost pregatite cu destul de multa vreme in urma, insa au fost anuntate intern pe la sfarsitul lunii decembrie".
Serban Alexandrescu: "Trebuie nu neaparat sa simti cand nu mai poti tu, ci cand pot altii mai tare"
Care au fost motivele? "Pai imediat se fac 11 ani de Head, timp in care m-am cam jucat cu departamentul de creatie in aproape toate felurile in care m-a dus capul. Era deci vremea sa-l las pe altul - care, inevitabil, va avea alte idei despre cum se manuie asa ceva. Cliseu, dar bun: "la vremuri noi, oameni noi". Si daca e adevarat ca "leadership means instigating change", ce instigare la schimbare mai buna decat asta vreti? Ori, o schimbare semnificativa nu prea se poate face fara sa pasezi volanul unui nene cu alte apucaturi decat ale tale", potrivit lui Alexandrescu.
"Plus ca mai dispare si din rutina, pentru ca probabil,