Cadourile sezoniere care spun “multumesc” clientilor partenerilor de afaceri si angajatilor valorosi sunt intotdeauna o idee buna, atata timp cat nu omiti cativa factori esentiali ce tin de bun gust, maniera business sau timing.
Cheia, conform expertilor in eticheta corporate, este sa oferi cadouri bine gandite, din suflet si alese clar in functie de personalitatea partenerilor/colegilor. Jucarioare impersonale ce au inscriptionat numele companiei nu sunt apreciate. Similar, vinurile si bauturile spirtoase nu sunt intotdeauna dorite, asa ca trebuie sa fii atent(a) ce alegi.
Atentie la detalii. Orice cadou ai alege, asigura-te ca reflecta legatura dintre compania ta si cel caruia oferi cadoul. Niciun client nu vrea sa se simta “mituit” la final de an. Daca doresti sa trimiti doar o carte de vizita, asigura-te ca este personalizata si scrisa chiar de tine. Evita felicitarile printate “din fabrica.
Gandeste-te la comfort. Cadourile consumabile/de mancat, precum mancare sau lumanari, sunt apreciate in perioada Craciunului si reprezinta o expresie a apropierii si caldurii. Mancarea atrage oamenii, ii plaseaza la o aceeasi masa, si poate fi impartita de prieteni si familie.
Alege cadouri si in functie de regiunea tarii dar si de afinitatile companiei. Incearca sa trimiti ciocolata sau prajituri “de casa”, sau in serie mai limitata, mai rara. Citeste si:FlorideLux relanseaza CosurideLux.ro si vrea 60.000 euro din vanzarea de cadouri corporateNu stii ce cadou sa alegi? Un tanar rezolva aceasta problema si ofera sarbatoritilor "vouchere surpriza"Ce business poti lansa cu pana in 10.000 de euro
Fa o donatie. Oferind unei cauze umanitare in numele companiei tale este o alegere foarte buna. Incearca sa-ti conectezi firma cu acea cauza. De exemplu, ofera bani pentru o fundatie care realizeaza cercetari asupra unei boli care a afectat