Aproximativ 25 de magazine au fost inchise dupa primele 18 luni de functionare in cel mai mare mall din Bucuresti - Baneasa Shopping City din nordul orasului -, dar pentru majoritatea acestor spatii au fost gasiti alti chiriasi, astfel ca gradul de ocupare al proiectului este de 97%, potrivit reprezentantilor companiei.
"Am avut si noi plecari de chiriasi, unii dintre acestia, afectati de criza globala, inchizand intreaga retea de magazine de pe piata locala, si chiar si din alte tari. Cu toate acestea, am reactionat la semnalele crizei inca de la sfarsitul anului trecut, astfel ca avem doar 5-6 spatii disponibile", a declarat pentru ZF Ali Ergun Ergen (desen), CEO al companiei Baneasa Developments, administratorul parcului de retail Baneasa, cel mai mare de pe piata locala.
Printre chiriasii noi atrasi in cadrul proiectului se numara GAP si Debenhams, doi dintre cei mai mari retaileri de imbracaminte la nivel mondial, sau reteaua locala de librarii Diverta. Pe holurile mallului din Baneasa se pot observa mai multe "obloane" trase in dreptul magazinelor, dar pe o parte dintre ele se vad reclamele magazinelor noi care vor fi deschise.
Aproximativ 25 de magazine au fost inchise dupa primele 18 luni de functionare in cel mai mare mall din Bucuresti - Baneasa Shopping City din nordul orasului -, dar pentru majoritatea acestor spatii au fost gasiti alti chiriasi, astfel ca gradul de ocupare al proiectului este de 97%, potrivit reprezentantilor companiei.
"Am avut si noi plecari de chiriasi, unii dintre acestia, afectati de criza globala, inchizand intreaga retea de magazine de pe piata locala, si chiar si din alte tari. Cu toate acestea, am reactionat la semnalele crizei inca de la sfarsitul anului trecut, astfel ca avem doar 5-6 spatii disponibile", a declarat pentru ZF Ali Ergun Ergen (desen), CEO al companiei Baneasa Developments, administrator