Nu toate marcile marilor branduri s-au nascut numai din fantezia designerilor. Multe au fost sugerate de un simplu peisaj, de o cladire, de o stanca, un monument.
Transformarea peisajului sau a stancii in marca este totusi opera artistului. Uneori, opera pare atat de simpla incat ai zice ca si un copil putea sa ajunga la ea. Asta, aparent. In fond, este o mare arta la mijloc - apreciaza Big Picture.
Superbul castel Neuschwanstein, din Bavaria, a fost sursa de inspiratie a brandului "Walt Disney Pictures", simbolul desenelor animate admirate de generatia secolului XX.
Muntele Matterhorn (4478 m) din Elvetia l-a inspirat pe creatorul logo-ului delicioasei ciocolate elvetiene Toblerone. Privind atent imaginea, vedem ca pata alba din centru sugereaza imaginea unui urs. Ea aminteste numele capitalei Berna, a carei etimologie locala se refera la cuvantul "urs".
Iata si brandul Jocurilor Olimpice de la Moscova, 1980. Nu putea lipsi turnul Kremlinului.
Emblema faimoasei ape minerale Evian, din Franta. Cei trei munti din zare amintesc peisajul vizibil din Valea Chamonix, locul unde curge miraculosul izvor.
Renumita apa minerala Borjomi din Caucaz, lansata de rusi in 1930 si exportata in Europa. Imaginea marcii vrea sa aminteasca palatul Romanovilor din statiune, dar autorii i-au modificat forma, ca sa para mai "proletara".
Una din cele mai celebre branduri din lume: Paramount. Multi considera ca, pentru cunoscuta marca, a servit ca model muntele Artesonrahu, din Peru. Nu se stie de ce a fost aleasa tocmai aceasta imagine, ca brand pentru Hollywood.
Brandul fabricii de bere "Pilsner Urquell" din Cehia contine o pecete ceruita, in interiorul careia se poate deslusi poarta de intrare in oras, cu cele d