Clientii care sunt cei mai deschisi sa investeasca in solutii IT de business sunt cei din zona de productie, care in foarte multe cazuri isi exporta marfa in strainatate, a declarat pentru Wall-Street.ro, Ioana Razvan, Dynamics Business Group Lead in cadrul Microsoft Romania, filiala locala a celui mai mare producator de software la nivel mondial. Microsoft si-a prezent ieri noile solutii IT pentru mediul de business in cadrul evenimentului Cloud Journey.
“In primele luni din acest an nu am observat o modificare semnificativa la nivelul pietei de solutii de business fata de 2010. Exista inca tendinta de a amana investitiile, insa lucrurile s-ar putea dezgheta odata cu accesarea de fonduri europene. Pe de alta parte, este o deschidere mai mare in zona de productie datorita exportatorilor care au mai multe comenzi si au constientizat ca au nevoie de IT pentru o gestionare mai buna a resurselor interne”, explica managerul.
Producatorul de soft dezvolta solutiile Microsoft NAV (solutie ERP pentru companiile mici si mijlocii), Microsoft AX (o aplicatie ERP pentru companiile medii si mari) si Microsoft CRM (customer relationship management- managementul relatiei cu clientii).
Ioana Razvan (foto) adauga ca in decembrie 2010, la jumatatea anului fiscal al companiei, Microsoft atinsese targeturile de vanzari de solutii ERP (gestionare a resurselor intreprinderii) si CRM (managementul relatiei cu clientii) .
In iulie anul trecut, la inceputul anului fiscal 2010-2010, conducerea diviziei de solutii de business a Microsoft Romania si-a propus sa mentina ritmul de crestere din anul precent atat din punct de vedere al cifrei de afaceri, cat si al cotei de piata. Intre iulie 2009 si iunie 2010, Microsoft Dynamics si-a marit veniturile cu 30%.
Daca Microsoft si-a marit vanzarile de solutii de business in 2010, in schimb, la nivelul pietei, cel p