Community BrandTailors, divizia BrandTailors specializata in servicii de branding digital si continut digital de brand, isi propune sa atinga o cifra de afaceri de 250.000 euro in 2010. In viitorul mai apropiat, divizia promite lansarea “celui mai complex brand digital romanesc”, potrivit Monicai Mircea, account director Community BrandTailors.
Wall-Street: De ce ati lansat aceasta divizie acum?
Monica Mircea: Ea a venit, evident, dintr-o motivatie de business. Fiind in criza, dezvoltarea pe orizontala e foarte propice. Pe verticala n-ai cum sa cresti, insemnand ca nu mai poti sa vinzi aceleasi servicii la "fee-urile" de anul trecut. Dar poti sa ai un serviciu auxiliar pe care sa-l vinzi. Cred ca e o zona in care noi suntem cumva in “ariegarda avangardei”, in sensul ca s-au mai facut branduri digitale, insa nu constient, stiintific. S-au facut proiecte care s-a intamplat sa devina branduri, dar a tinut mult si de noroc.
Wall-Street: Scopul vostru e sa faceti branduri exclusiv online?
Monica Mircea: Nu neaparat. Agentia ofera servicii de branding digital si continut digital de brand. Adica facem branding digital creand branduri precum Amazon, iTunes, eMag, care exista exclusiv pe net. Acolo este forma lor de manifestare numarul unu, folosind auxiliar celelalte canale. Si mai sunt branduri de sine statatoare, branduri fizice, pentru care facem continut digital de brand. Continut de brand inseamna orice forma de manifestare a brandului respectiv.
Wall-Street: Ce presupune, mai exact, manifestarea de brand?
Monica Mircea: De la site-uri de prezentare pana la platforme de “brand engagement”. Noi credem ca dezideratul Internetului in sine este de a crea comunitati. De asta ne numim Community BrandTailors. Asta ne-am propus sa facem – sa adunam adevarate comunitati de loialisti ai brandurilor pentru care lucram. Acum, nu pot sa zic