X Factor, show-ul de talente de la Antena 1, a fost, la cea de-a doua ediție, sub Pro TV. Emisiunea a fost depășită de columbiana, o mai „veche” rețetă de audiență folosită de Pro TV.
Pro TV a fost peste Antena pe intervalul de intersecție al celor două producții, dar și după ce Columbiana s-a terminat.
Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV de aseară.
LA NIVEL NAȚIONAL.Pe intersecția dintre X Factor și Columbiana, Antena 1 a ocupat locul al treilea, la nivel național. Pe Pro TV erau puțin peste două milioane de telespectatori, urmat de Kanal D, la care se uitau 1,6 milioane de persoane din toată țara. Antena a avut o medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori.
LA NIVEL URBAN.Pe publicul de la orașe, Antena 1 a fost pe locul al doilea în topul preferințelor. Show-ul de talente a avut o medie de aproape un milion de telespectatori, în timp ce Columbiana, ocupantul primului loc, a fost urmărit de 1,2 milioane de persoane.
Pe întreaga emisiune X Factor (20.30 – 23.10), care a fost mai lungă decât filmul Columbiana, Antena 1 a fost tot pe locul al doilea.
LA NIVEL NAȚIONAL.Show-ul a avut, pe întreaga durată, o medie de 1,5 milioane de telespectatori și s-a poziționat după Pro TV, care a fost urmărit de 1,8 milioane de persoane.
LA NIVEL URBAN. Între Pro TV și Antena a fost o diferență de aproape 60.000 de persoane. Pro TV a avut 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce pe Antena 1 se uitau 1,04 milioane de persoane.
X Factor, show-ul de talente de la Antena 1, a fost, la cea de-a doua ediție, sub Pro TV. Emisiunea a fost depășită de columbiana, o mai „veche” rețetă de audiență folosită de Pro TV.
Pro TV a fost peste Antena pe intervalul de intersecție al celor două producții, dar și după ce Columbiana s-a terminat.
Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV de aseară.
LA NI