Presedintele Consiliului National al Audiovizualului (CNA), Rasvan Popescu, a indemnat televiziunile si radiourile sa aiba curaj in abordarea campaniei pentru alegerile europarlamentare, sa mizeze pe controversa si pe spectacol, informeaza Rompres.
"O abordare in cheie europeana a unor subiecte romanesti si soarta produselor traditionale romanesti sunt mai atractive decat procedurile Parlamentului European", a apreciat Rasvan Popescu.
De asemenea, Popescu e de parere ca ar trebui incercata transformarea romanilor din afara granitelor tarii in eroi. 'Oamenii nu pot fi impinsi sa voteze, dar pot fi atrasi', a spus presedintele CNA.
Seful reprezentantei Comisiei Europene in Romania, Donato Chiarini, a afirmat ca alegerile europene sunt o modalitate de a arata ca Romania poate si vrea sa-si indeplineasca obligatiile ce tin de statutul sau de membru al Uniunii Europene.
'Toti cetatenii trebuie sa se implice activ in viata Uniunii Europene iar pentru asta ei trebuie sa fie bine informati', a subliniat Donato Chiarini.
CNA a organizat miercuri si joi, la Palatul Parlamentului, conferinta 'Mass-media si alegerile europarlamentare'. Programul conferintei a cuprins tematici de dezbatere precum: responsabilitatile televiziunii si radioului in promovarea alegerilor pentru Parlamentul European, relatia ideala dintre presa si partidele politice in alegerile europarlamentare si rolul ideal al Guvernului in promovarea euroalegerilor.
Presedintele Consiliului National al Audiovizualului (CNA), Rasvan Popescu, a indemnat televiziunile si radiourile sa aiba curaj in abordarea campaniei pentru alegerile europarlamentare, sa mizeze pe controversa si pe spectacol, informeaza Rompres.
"O abordare in cheie europeana a unor subiecte romanesti si soarta produselor traditionale romanesti sunt mai atractive decat procedurile Parlam