"Clienţii magazinelor online sunt tot mai pretenţioşi, au început să-şi cunoască mai bine drepturile şi înţeleg de asemenea mediul foarte concurenţial al pieţei, care nu face decât să îi avantajeze. Astfel, clienţii îşi doresc ca tot mai multe cerinţe să le fie îndeplinite, iar magazinele online sunt obligate să găsească soluţii. Un astfel de aspect este şi livrarea ultra-rapidă, în aceeaşi zi, a produselor comandate, iar serviciul Prioritar al Fastius Curier este tot mai solicitat de către domeniul e-commerce", spune Ciprian Pulpă, Executive Manager Fastius Curier, una dintre companiile dinamice de curierat, cu activitate în sfera business premium, servicii dedicate companiilor din Bucureşti şi judeţul Ilfov.
Comerţul electronic s-a dezvoltat an de an în Romania, în ciuda crizei economice şi poate şi cu ajutorul acesteia: multe magazine şi chiar companii ce oferă servicii au fost nevoite să găsească soluţii mai ieftine de comerţ. Mediul online este uşor accesibil, la nivel naţional şi chiar internaţional. Comenzile se fac uşor, comunicarea este rapidă, nu mai sunt necesare atât de multe spaţii tradiţionale de retail, expunerea se face direct pe internet. Comerţul online este tot mai bine reglementat - prin legi şi prin organizarea mediului de afaceri. Nimic nu trebuie lăsat la voia întâmplării, iar livrarea produselor este una dintre componentele cele mai importante.
Livrarea produselor, unul dintre punctele care ridică cel mai des probleme pentru clienţii magazinelor online
În cadrul unei comenzi online, livrarea - punctul final al procesului de achiziţie - poate cântări puternic în gradul de satisfacţie al unui client. Pe forumuri, dar şi în alte medii unde sunt prezentate recenzii ale unor magazine online şi experienţe de achiziţii online, se pot găsi uşor foarte multe nemulţumiri cu privire la timpul de expediţie sau la mo