TRANSFORMARE.Facebook a lansat noul News Feed. Aceasta este prima schimbare a News Feed-ului de când acesta a fost lansat, acum şapte ani, scrie Mediafax.
Sub bara de opţiuni (Feed options), va exista o bară de căutare pe Facebook, utilizatorii putând alege de acolo conţinutul pe care doresc să îl vadă.
Odată cu noul News Feed, va putea fi pusă la dispoziţia utilizatorilor Facebook şi opţiunea Photo Feed, care va afişa numai pozele publicate de către prieteni sau de către profilele cărora un utilizator le-a dat LIKE. De asemenea, utilizatorii vor putea folosi şi un Music Feed.
FACEBOOK lansează astăzi noul NEWS FEED
RATING DE NIȘĂ. Cele șase canale cu programe tematice, prezente în sondajele de audiență se îngrămădesc pe o cotă de piață de 1,86%, la nivel urban (all day). HistoryChannel, care din februarie a intrat în sondaje, s-a instalat confortabil pe acest segment, cu o audiență medie de 14.000 de telespectatori pe minut (urban, all day), la egalitate cu National Geographic, scrie Forbes România.
Șase televiziuni tematice dețin o cotă de 1,86% din piața TV
GOOGLE, PROFUL DE MARKETING.Google anunță a doua sesiune a programului pilot „Online Marketing Academy”, organizat în colaborare cu agenții partenere și universități românești din domeniul economic, tehnic și de comunicare. Programul va începe la sfârșitul lunii martie, având ca obiectiv dezvoltarea și sprijinirea viitorilor specialiști în domeniul online, scrie DailyBusiness.
Obiectivul final al programului este că participanții să obțină certificarea Google Certified Individual (GQI), iar apoi plasarea acestora pe poziții de „account manager” sau “online marketing specialist” în agenții de marketing sau „online marketing managers” în companii de top.
Google lanseaza a doua faza a programului Online Marketing Academy
CONCURENȚĂ PENTRU AMAZON.Un nou pr