Romtelecom continuă să atace surprinzător şi tăios pe piaţa telecom, lovind competiţia acolo unde o doare cel mai mult, respectiv segmentele-cheie aducătoare de venit. Prin reducerea de tarife şi reîmpachetarea serviciilor de voce, date şi TV, compania vrea să recåştige cota de piaţă pierdută. „Strategia noastră este de a deveni compania furnizoare de comunicaţii de date numărul unu de pe piaţa romånească“, a spus, pentru Capital, Yorgos Ioannidis, d
Romtelecom continuă să atace surprinzător şi tăios pe piaţa telecom, lovind competiţia acolo unde o doare cel mai mult, respectiv segmentele-cheie aducătoare de venit.
Prin reducerea de tarife şi reîmpachetarea serviciilor de voce, date şi TV, compania vrea să recåştige cota de piaţă pierdută. „Strategia noastră este de a deveni compania furnizoare de comunicaţii de date numărul unu de pe piaţa romånească“, a spus, pentru Capital, Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom, cu ocazia lansării noului concept de brand şi a noilor servicii. „Într-un an sau doi, cånd vei întreba pe oricine care este cel mai bun furnizor total de comunicaţii, ne dorim ca răspunsul să fie de fiecare dată Romtelecom“, a adăugat acesta.
În al doilea trimestru din 2008, venitul operaţional al Romtelecom a crescut cu 2,7% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Compania a reuşit să ţină sub control rata deconectărilor, menţinånd relativ stabil numărul de linii telefonice fixe în jurul a trei milioane de clienţi, „astfel încåt veniturile generate de noile servicii (internet broadband, date pentru segmentul de business, TV) să compenseze scăderea veniturilor din telefonia fixă tradiţională“.
Totuşi, scăderea şi mai accentuată a tarifelor, anunţată recent, va eroda din nou din profit, singura cale de compensare a acestei evoluţii fiind o eficientizare şi mai mare a structurii şi a operaţiunilor. În plus