Sumele cheltuite online, în Europa, cu cardurile Visa, au depăşit, în 2012, pentru prima dată, pragul de 200 miliarde de euro, în creştere cu 16% faţă de anul precedent, Visa devenind unul dintre principalii lideri în domeniul plăţilor online cu telefonul mobil şi contactless, a informat, vineri, Visa Europe.
În Europa, există 470 milioane de carduri Visa. Segmentul cardurilor de debit reprezintă aproape 80% din portofoliul Visa şi cheltuielile efectuate cu carduri de debit Visa în Europa au depăşit 1.000 de miliarde euro (1.050 miliarde euro) în 2012. Cheltuielile online efectuate cu carduri Visa în Europa în 2012 au depăşit în premieră 200 miliarde euro (212 miliarde euro), reprezentând peste 20% din tranzacţiile procesate de Visa Europe.
Visa Europe a lansat, de la 1 iunie, o nouă campanie de comunicare în 19 ţări, inclusiv în Marea Britanie, Franţa, Polonia, Spania, Italia şi Germania.
Campania 'Merge rapid cu Visa' urmăreşte creşterea notorietăţii şi încrederii privind noile tehnologii Visa utilizate pentru plăţi contactless, cu telefonul mobil şi online, şi va putea fi vizualizată de aproximativ 300 de milioane de persoane din întreaga Europă.
În cei şase ani de la lansarea campaniei de referinţă 'Viaţa merge mai uşor cu Visa', cheltuielile efectuate cu carduri Visa în Europa au crescut de la 883 miliarde euro la 1.300 miliarde euro. Astfel, un euro din fiecare 6,75 euro cheltuiţi în Europa este în prezent pe un card Visa, comparativ cu un euro din fiecare nouă euro înainte de lansarea campaniei. În acest interval de timp, valoarea mărcii Visa a atins un maxim istoric şi a devenit în premieră una dintre primele 10 cele mai valoroase mărci din lume, potrivit studiului Brand Z 2013.
Campania actuală încurajează posesorii de carduri să depăşească graniţele metodelor de plată tradiţionale, prin uti