Este consilier de vânzări la o firmă de profil din Ploieşti, iar în această calitate ajută ploieştencele să-şi aleagă produsele de lenjerie intimă.
Lucrează în domeniu de peste doi ani, iar debutul şi l-a făcut în magazinul de desfacere din Ploieşti al uneia dintre cei mai mari firme de pe piaţa de profil din România. Dar, cum concurenţa nu a întârziat să apară, a ales să lucreze în cadrul unei afaceri locale, "Magazinul Doamnelor", specializată în importul de lenjerie de afară, aparţinând unor branduri renumite, dar şi a unor produse create pe comandă pentru ploieştence. "Orice femeie îşi doreşte să lucreze într-un magazin unde este înconjurată de desuuri, e mai mult decât tentant să încerci şi este fascinant să fii zilnic printre aceste produse", spune Sorina despre meseria ei.
Şi, cum orice femeie are nevoie periodic de lenjerie, diferenţa o face calitatea produselor alese. "Ploieştencele se împart în două categorii, după câte am observat eu. Cele care nu au, poate, foarte mulţi bani, dar îşi cumpără un sutien de calitate, la un anumit interval de timp, şi cele care dispun de mai mult şi care îşi cumpără şi lunar seturi de lenjerie. Oricum, preocuparea pentru produsele de calitate este evidentă", a remarcat Sorina.
Bărbaţii, clienţi neinformaţi
Sorina a învăţat şi cum să dea cele mai bune sfaturi în alegerea lenjeriei. Îşi dă seama imediat ce modele sunt cele mai potrivite unui anumit tip de conformaţie. "În general, tinerele sunt în căutarea unor sutiene cu modele moderne sau a unora care să le vină bine, dar să le ofere şi susţinerea necesară. Le prezint, de obicei, mai multe firme şi modele, în funcţie de corp. Doamnele mature ştiu deja ce li se potriveşte şi aleg modele mai clasice. Alţi clienţi sunt atât de fideli unor firme încât nici nu încearcă altceva. Depinde de fiecare", spune Sorina.
Un segment aparte de clienţi sunt domnii