Ultimul studiu publicat de Lafferty Group - companie specializata in cercetare si consultanta – plaseaza ERB Retail Services ca lider de piata atat din punctul de vedere al portofoliului de carduri de credit, cat si al finantarii la punctul de vanzare sau, altfel spus, creditul in magazin.
In urma cu aproape 10 ani, ERB Retail Services lansa, prin cardul de credit EuroLine, prima solutie de finantare direct in magazin pe piata din Romania. O investitie optimista, intr-un moment in care exercitiul utilizarii unui card de credit era aproape inexistent. Astazi, EuroLine – devenit EuroLine American Express® - este probabil cel mai vandut card de credit, peste 780.000 de romani folosindu-l, de-a lungul timpului, pentru achizitiile facute pentru o casa mai confortabila - electronice, electrocasnice sau bricolaj.
Intr-o piata inca dominata de cardurile de debit, cardul de credit incepe, incet-incet, sa se bucure de atentia romanilor. “Ne concentram permanent pe 3 directii strategice: relatia cu clientul, relatia cu comerciantii parteneri si produsul. Derulam proiecte prin care educam consumatorul roman si ii aratam avantajele utilizarii corecte a cardului de credit. Am creat un produs complet, care imbina beneficiile creditului de consum cu cele ale unui card clasic si caruia i-am adaugat, an de an, noi modalitati de utilizare precum sistemele Rate fara dobanda sau Rate Usoare. Am dezvoltat sisteme de loialitate permanente, care aduc o parte din bani inapoi pe card la fiecare plata cu cardul, dar si campanii sezoniere, in functie de momentele cele mai importante din viata romanilor. Totodata, am colaborat cu comerciantii nostri parteneri, importanti retaileri internationali sau locali, pentru a stimula plata cu cardul in cele peste 8.000 de magazine acceptatoare” a declarat dl. Aris Papathomas, Director General ERB Retail Services.
P