1.320.000 de români au urmărit programele Kanal D în intervalul 18.45 – 22.00.
Duminica, 17 februarie, Kanal D s-a situat pe locul 2 in topul audientelor in prime time , cu Stirea Zilei, Stirile Kanal D, “D-Paparazzi” si “Ochii din umbra”, inregistrand o medie de 5,5 Rating si 9,9% cota de piata pe targetul All Urban, si o medie de 4,8% Rating si 10,2% Share pe targetul 18-49 Urban, conform Kantar Media Romania.
Fie ca a fost vorba de cele mai proaspete stiri ale serii prezentate de Simona Patruleasa, de interviurile inedite de la “D- Paparazzi”, oferite publicului de Adelina Pestritu, sau de pataniile lui Ernest in reality show-ul “Ochii din umbra”, romanii au ales Kanal D, statia devansand astfel posturi precum Antena 1 si Prima TV. 1.320.000 de romani au urmarit programele Kanal D in intervalul 18.45 – 22.00, minutul de aur, inregistrat la 21.38, adunand in fata micilor ecrane 2. 617. 000 de telespectatori.