In urmatorii zece ani informatiile vor proveni, probabil, din surse mult mai variate decat in ziua de azi, iar schimbarile tehnologice si a modelelor de afaceri vor crea invingatori si invinsi in randul brandurilor actuale. Publicatia Business Insider a incercat sa prezica ce branduri vor mai exista la finele acestei decade.
Probabil ca The New York Times va renunta la print, insa brandul va continua sa existe. Numele si produsul sunt prea valoroase pentru a disparea complet
Twitter este o platforma pe care nicio publicatie nu isi permite sa o neglijeze si se pare ca va continua sa existe. Ar putea chiar sa devina un instrument mult mai bun pentru a citi si a redacta stirile prin intermediul observatiilor, fotografiilor si clipurilor video postate de martorii oculari.
Google continua sa fie principalul motor de cautare, iar Google News se bucura de o audienta uriasa. Business Insider este de parere ca Google News va fi unul dintre cele mai importante aplicatii in acest domeniu, avand in vedere ca se asteapta Google sa imbunatateasca acest serviciu si, probabil, sa il integreze in Google+.
Facebook este una dintre cele mai importante platforme de distribuţie a informaţiilor din lume, iar in urmatorii zece ani ar trebui sa creasca in relevanta, in special pe partea de stiri locale
Reteaua TV in limba spaniola Univision se va schimba semnificativ in urmatorii ani, iar pe măsură ce populaţia vorbitoare de limba spaniolă va deveni din ce in ce mai nuneroasa în SUA, compania va creste in dimensiune si in influenta.
Stirile financiare nu isi vor pierde din relevanta si atat timp cat Bloomberg va continua sa furnizeze stiri si informatii mai repede decat competitorii sai va continua sa existe si peste 10 ani.
Business Insider estimeaza ca influenta Al Jazeera va continua sa fie din ce in ce mai mare