O bere produsă în România de către un furnizor belgian, a fost lansată astăzi sub marca proprie TiP de reţeaua de hypermarketuri “real,-“, care deţine o astfel de unitate şi la Cluj.
Berea menţionată este fabricată după o reţetă originală belgiană, are o concentraţie de alcool de 5% şi este ambalată în pet-uri de 2 litri.
“Berea TiP este o bere cu calităti similare berilor premium, cu toate că se
poziţionează pe primul nivel de preţ. Procesul special de fabricaţie în cadrul
căruia se foloseşte apă de izvor, malţ de cea mai bună calitate, cereale, o drojdie specială şi hamei este atent urmărit de berarii cu care lucrăm”, a precizat Adriana Piţa, manager de Comunicare şi Relaţii Publice al “real,-“.
Lansarea de astăzi face parte din strategia operatorului de hypermarketuri de a-şi diversifica sortimentul de produse proprii, pe toate cele trei segmente de piaţă – Selection, Qaulity şi TIP, au mai arătat reprezentanţii reţelei "real,-"..