Mihai Iosub, 32 de ani, care a vandut anul trecut catre Vodafone o retea de retail GSM de 55 de magazine, a inregistrat in primul semestru al acestui an un rulaj de 10 milioane de euro prin compania de distributie TOT GSM Comunication, care nu a facut obiectul tranzactiei cu operatorul de telefonie mobila. Iosub a vandut in septembrie 2007 catre Vodafone reteaua de retail GSM Petrocom D&V.
"In primele 6 luni ale anului am realizat o cifra de afaceri de aproximativ zece milioane de euro, iar pana la sfarsitul anului cred ca vom ajunge la 27 de milioane de euro. Este mai putin decat preconizam initial, aproximativ 30 de milioane de euro, dar in primele sase luni am adoptat o politica de securizare a business-ului, urmand ca in a doua perioada a anului sa aplicam o strategie de dezvoltare a distributiei", a declarat pentru ZF Mihai Iosub.
Compania TOT GSM Comunication are in prezent circa 50 de angajati, care acopera peste 20 de judete. Compania are sase depozite regionale pentru distributia de cartele preplatite si aproximativ 2.500 de clienti.
"Am implementat in depozite aplicatia de gestiune a resurselor Charisma (realizata de compania Totalsoft - n. red.) si modulul SFA, de automatizare a fortei de vanzari, la fiecare agent. Deja 50% din echipa utilizeaza un sistem care permite facturarea in conditii de mobilitate, din masina, care este conectat la un sistem online de sincronizare a datelor. La sfarsitul lunii octombrie toti agentii vor utiliza sistemul de facturare online, in masini", a spus Mihai Iosub.
"Pentru ca toata lumea pune accent pe punctele de incarcare electronica si avand in vedere ca incarcarea electronica va deveni preponderenta, am inceput si noi din luna mai sa implementam sistemul de incarcare electronica. Dupa un start mai greoi am reusit sa avem acum 600 de aparate in piata, iar pana la sfarsitul anului vom ajunge sigur l