•De la inceputul saptamanii, a inceput sa functioneze semaforizarea de la baza pasarelei Nicolina •O coada imensa de masini se formeaza in ambele sensuri pe Soseaua Nicolina, soferii trebuind sa astepte la doua semafoare pe o distanta de numai cateva sute de metri •Primaria promite ca este abia inceputul ultrasemaforizarii
Pe un interval de numai cateva sute de metri, doua semafoare si o intersectie cu batai de cap. Acesta este cosmarul pe care soferii ieseni il traiesc in fiecare zi in zona Nicolina - Podu Ros. Daca anul trecut au aparut semafoare la trecerea de pietoni din dreptul statiei de transport in comun, de la inceputul acestei saptamani a inceput sa functioneze si semaforul de la baza pasarelei Nicolina, la intersectia cu Aleea Rozelor. Pe numai cateva sute de metri, soferii trebuie sa opreasca la doua semafoare, urmand sa intre in sensul giratoriu din Podu Ros. In orele de varf, coada masinilor asteptand la culoarea rosie a semaforului se intinde pe cateva sute de metri, pana la jumatatea pasarelei. De fapt, intreaga Sosea Nationala devine o mare de autoturisme si de soferi nervosi. Pentru ca cele doua semafoare nu sunt coordonate pentru a avea unda verde, de cele mai multe ori, odata prins un semafor rosu, trebuie sa astepti de doua ori, deoarece si celalalt semafor va interzice accesul. Atat municipalitatea, care a instalat semafoarele, cat si Politia Rutiera lauda instalarea semafoarelor si fragmentarea circulatiei, sustinand ca acesta este doar inceputul campaniei de ultrasemaforizare a orasului.
"Instalarea semaforului de la Aleea Rozelor este in planul primariei. Se lucreaza inca la reglarea timpilor de asteptare la fiecare semafor pentru a stabili unda verde. Singura plangere de pana acum a fost ca lumina verde a semaforului este prea stralucitoare", a declarat viceprimarul Constantin Neculau. Politia Rutiera, la randul sau