Rata penetrarii telefoniei mobile va atinge circa 70% din totalul populatiei Romaniei, comparativ cu 65% in luna martie, cand cei patru operatori de telefonie mobila aveau 14,13 milioane de clienti, a declarat ieri directorul general al operatiunilor Nokia in Romaniasi Ungaria, Greig Williams.
Conform datelor furnizate de Autoritatea Nationale de Reglementare in Comunicatii (ANRC), piata telefoniei mobile numara 13,35 milioane de utilizatori, la finele anului 2005.
La un total al populatiei de 21,61 milioane de locuitori la 1 ianuarie 2006, potrivit Institutului National de Statistica, rata penetrarii se situa la aproximativ 62%.
Greig Williams are 34 de ani si a studiat fizica si ingineria aeronautica la Universitatea Loughborough din Marea Britanie, detinand, de asemenea, o diploma in domeniul marketingului, acordata de Chartered Institute of Marketing.
In 1996 a inceput sa lucreze intr-o companie de comunicatii radio (Tait), in calitate de director de vanzari, iar in cursul aceluiasi an s-a alaturat echipei Nokia din Regatul Unit al Marii Britanii, ocupand functia de product marketing manager in cadrul diviziei Nokia Telecommunications (actualmente Nokia Networks) - printre clientii de care s-a ocupat in aceasta calitate numarandu-se Vodafone si Orange.
Creig Williams a mentionat totodata ca la nivel global 800 de milioane de persoane utilizeaza in prezent un terminal Nokia. Comparand pietele de profil din Romania si Ungaria, oficialul Nokia a afirmat ca acestea difera in ceea ce priveste dimensiunea si ritmul de crestere si provocarile sunt altele, piata ungara fiind mai matura.
Directorul Nokia Romania s-a referit si la noul model de segmentare a produselor companiei, bazat pe o intelegerea profunda a credintelor, valorilor si atitudinilor utilizatorilor. Aceasta modificare a categoriilor de produse s-a bazat pe o cerceta