Ediţiile online ale cotidienelor ameninţă supremaţia televiziunilor prin furnizarea de informaţii în timp real. Toate ziarele naţionale au înregistrat creşteri de audienţă. Nu pe Ediţiile online ale cotidienelor ameninţă supremaţia televiziunilor prin furnizarea de informaţii în timp real.
Toate ziarele naţionale au înregistrat creşteri de audienţă. Nu pe segmentul tradiţional, ci pe internet. În ultimele 12 luni, unele site-uri au cunoscut evoluţii de până la 100%.
Te scotoceşti în buzunare şi nu găseşti mărunţiş la taraba din staţie. Şi ai pierdut autobuzul... Te chinuieşti să ajungi la pagina de Sport în aglomeraţia de la orele de vârf din vagonul de metrou. Forţezi să deschizi, dar, ops!, s-a rupt pagina cu rezultatele din Liga I... E trecut de ora 10 şi poştaşul încă nu ţi-a îndesat ziarul în cutia poştală. Îl pândeşti la fereastră, înjurându-l... Mănânci la fast-food cartofi prăjiţi şi nu-ţi vine să dai pagina de teamă să nu te murdăreşti de tuş.
Mai bine îl inviţi pe vecinul de la masă, care oricum "o mănâncă din ochi" pe Monica Columbeanu pe prima pagină... Cititul ziarelor pe internet te scuteşte de toate aceste "neplăceri". Dar nu aceste motive împing consumatorii de presă spre ediţiile online ale ziarelor. Însăşi ideea că internetul oferă informaţii gratuite, cu mare rapiditate, în timp real, asigură succesul de audienţă al acestor site-uri.
Chiar şi luna august, când vacanţele sunt în toi şi consumul de presă şi televiziune atinge limitele inferioare ale anului, este reprezentativă pentru a observa creşterile numărului de vizitatori ale ziarelor online. În luna trecută, potrivit monitorizărilor trafic.ro, site-ul Gazetei Sporturilor a înregistrat în medie 3,3 milioane de vizitatori, cu 31% mai mult faţă de numărul înregistrat în luna august 2006.
Al doilea site în clasamentul audienţei pe luna august a fost prosport.ro,