Alegerea bradului de Crăciun poate fi un proces destul de complicat, motiv pentru care un profesor de matermatică de la Universitatea Kingston, din Londra, a conceput o metodă științifică care îi ajută pe oameni să ia cea mai bună decizie.
Profesorul Gordon Hunter a creat "arborele decizional de Crăciun", care are la bază patru factori-cheie, precum mirosul, stilul, culoarea şi mărimea.
"A fost interesant să recurg la o metodă pe care o folosesc în cercetările mele şi de a crea o aplicaţie sezonieră originală, accesibilă tuturor", a declarat profesorul britanic.
"Preferaţi un brad natural?". Dacă răspunsul pentru această primă întrebare este "nu", atunci se impune cumpărarea unui brad artificial.
Dacă răspunsul este "da", clienţilor le rămân trei etape, înainte de a-şi alege bradul care le convine cel mai bine.
"V-ar plăcea un brad mare şi stufos?", "Doriţi ca bradul vostru să aibă un parfum de Crăciun?", "Doriţi să vă decoraţi bradul din vârf şi până jos?" sunt celelalte trei întrebări incluse de profesorul britanic în formula sa matematică.