"Care criza? Anul acesta, cred ca a fost cel mai bun an pe care l-ati vazut in urmatorii 15", pe piata de publicitate, a spus joi, la un seminar organizat de agentia Graffiti BBDO, fondatorul acesteia, Cristian Burci. El apreciaza ca industria de publicitate din Romania a fost supusa unei presiuni mari ca urmare a crizei economice, deoarece industria nu s-a reinventat, in conditiile in care "media, creatia se schimba cu noile modalitati de distributie, cu Internetul si digitalul". "E cea mai mare prostie" ca industria romaneasca de publicitate nu intelege ca agentiile in sine trebuie sa fie digitale, nu sa aiba departamente separate de digital, apreciaza el.
"Nu cred ca piata locala s-a schimbat, cred ca se lupta in continuare sa faca lucrurile in mod traditional, ceea ce e gresit", a afirmat Cristian Burci la evenimentul "Graffiti - the next 20 years", organizat cu ocazia implinirii a 20 de ani de cand a fost infiintata prima agentie de publicitate din Romania. "Media ultimilor 50 de ani a fost televiziunea. Cred ca media urmatorilor 50 de ani va fi continutul", a spus fondatorul Graffiti BBDO.
Cristian Burci, la evenimentul de joi:
Publicitatea cum a fost in ultimii 20 de ani va muri daca nu se reinventeazaActivitatile de media, creatia se schimba cu noile modalitati de distributie, cu Internetul si digitalulAzi, cand te uiti la creatia (publicitara - n.r.) romaneasca, vezi ca fiecare agentie are si o divizie de digital. Cred ca digitalul trebuie sa fie in companie, compania in sine sa fie digitala. e cea mai mare prostie pe care industria de la noi o face astazi (sa nu inteleaga acest lucru - n.r.)Nu cred ca [activitatea de planificare si cumparare] media mai poate fi separata de agentiile generale, traditionale. Cred ca media trebuie sa existe impreuna cu agentia, pentru un singur motiv: media devine mult mai complexa, mijloacele