Compania americană a decis publicarea de informaţii despre tehnologia celor mai bine vândute programe proprii Fondatorul gigantul software a apărut pentru ultima oară în public ca
Compania americană a decis publicarea de informaţii despre tehnologia celor mai bine vândute programe proprii
Fondatorul gigantul software a apărut pentru ultima oară în public ca preşedinte al companiei la Consumer Electronics Show, anul acesta în februarie, în Las Vegas
Elaborarea unui nou concept de produse care funcţionează optim cu licenţele open-source, dar şi eforturile de a cumpăra Yahoo, fac din Microsoft o companie care se va adapta mai bine la tendinţele concurenţiale ale pieţei tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor.
Compania americană Microsoft se află într-un moment critic al istoriei sale şi reuşeşte să facă paşi importanţi în iniţiativa de a se reinventa. Anunţul făcut săptămâna trecută, în care firma se arată deschisă la interoperabilitate cu alte programe software, chiar cu cele open-source, reprezintă ultima mare mişcare a gigantului american. Însă adevărata provocare o reprezintă susţinerea ofertei de preluare a Yahoo pentru 44 miliarde de dolari.
Fără disponibilizări masive în cazul unei fuziuni cu Yahoo
Posibila fuziune sau preluare a concernului Yahoo încă ţine prima pagină a ziarelor americane, motiv pentru care zvonurile nu contenesc să apară.
"Microsoft nu va face disponibilizări semnificative în rândul propriilor angajaţi sau cei ai Yahoo, în cazul în care compania de internet acceptă propunerea de preluare", a declarat Kevin Johnson, preşedintele diviziei de platforme şi servicii a producătorului de software. Johnson le-a trimis un e-mail angajaţilor din cadrul diviziei pe care o conduce în care îi asigură că producătorul de software va aloca "recompense şi compensaţii semnificative" pentru a menţine angajaţii Ya