Magazinul de mobilier şi decoraţiuni IKEA din Bucureşti a lansat catalogul pentru intervalul septembrie 2012-august 2013, în România fiind disponibile 950.000 de exemplare. De asemenea, este disponibilă o aplicaţie prin care cele 328 de pagini ale catalogului pot fi accesate şi pe telefoanele şi tabletele care utilizează sisteme de operare Android şi IOS.
"Pentru noul catalog s-a plecat de la ideea ca oamenii să îşi poată redecora locuinţa cu cât mai puţini bani. Cu schimbări mici poţi să îţi faci casa aşa cum vrei, este tema de la care au plecat designerii Ikea. Catalogul este împărţit în şapte categorii care ţin, în acest an, de activităţile de zi cu zi ale oamenilor. De asemenea, din 20 august 2012, clienţii noştri pot beneficia, gratuit, de cardul Ikea Family care le oferă reduceri la mai multe produse din magazin, o perioadă mai mare pentru rambursarea produselor cumpărate, o revistă digitală lunară despre produsele din magazin", a spus Mihaela Mureşan, marketing manager IKEA România.
Reprezentanţii retailerului suedez au afirmat că preţurile valabile în următorul an sunt comparabile cu cele din perioada anterioară, iar gama de produse este schimbată în proporţie de 20-25%. Din totalul produselor comercializate de magazinul din Bucureşti 4-5% sunt realizate local. Noul catalog se poate consulta online la adresa: http://onlinecatalogue.ikea.com/RO/ro/IKEA_Catalogue
Magazinul de mobilier şi decoraţiuni IKEA din Bucureşti a lansat catalogul pentru intervalul septembrie 2012-august 2013, în România fiind disponibile 950.000 de exemplare. De asemenea, este disponibilă o aplicaţie prin care cele 328 de pagini ale catalogului pot fi accesate şi pe telefoanele şi tabletele care utilizează sisteme de operare Android şi IOS.
"Pentru noul catalog s-a plecat de la ideea ca oamenii să îşi poată redecora locuinţa cu cât mai puţini bani. Cu schimbări m