Trei retaileri şi-au făcut loc în luna mai în rândul chiriaşilor Iulius Mall din Iaşi. Guess, Noelle, Mondex şi Lorange au deschis magazine care însumează o suprafaţă totală de peste 286 metri pătraţi. Intrat în premieră în Iaşi, brandul Guess (foto sus) este amplasat la parterul Iulius Mall şi are o suprafaţă de peste 70 mp. Magazinul Guess din Iulius Mall este adus în Iaşi de compania Bllumarin Lux care deţine exclusivitate în România pentru brandul Guess, Liu Jo,
Trei retaileri şi-au făcut loc în luna mai în rândul chiriaşilor Iulius Mall din Iaşi. Guess, Noelle, Mondex şi Lorange au deschis magazine care însumează o suprafaţă totală de peste 286 metri pătraţi.
Intrat în premieră în Iaşi, brandul Guess (foto sus) este amplasat la parterul Iulius Mall şi are o suprafaţă de peste 70 mp. Magazinul Guess din Iulius Mall este adus în Iaşi de compania Bllumarin Lux care deţine exclusivitate în România pentru brandul Guess, Liu Jo, LeSilla şi Pinko şi operează în oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Constanţa şi Cluj Napoca. Produsele mărcii sunt destinate bugetelor medium şi high.
Rochii de mireasă cu cristale Swarowski
Un alt magazin inaugurat în Iulius Mall Iaşi stă sub semnul rochiilor de mireasă şi este amplasat la etajul doi al centrului comercial, desfăşurându-se pe o suprafaţă de peste 44 mp.
„Sloganul magazinului este , şi se poate justifica în totalitate doar atunci când viitoarea mireasă imbracă una din creaţiile Lorange. Lucrate manual, având ca accesorii pietre şi cristale swarovski, rochiile Lorange au o notă de exuberanţă, încadrată, însă, în tiparele bunului gust”, a declarat Claudia Moisă, proprietara magazinului Lorange (foto dreapta).Rochiile disponibile în cadrul magazinului sunt create în Ucraina, exclusiv pentru state precum Franţa, Rusia, Italia, Germania şi mai nou, pentru România.
Rafinament italian
Al tre