LA ADĂPOST. Odată cu lăsarea frigului, localurile de lux îşi revin la viaţă cu noi imagini, dar şi cu o clientelă schimbată pentru vremuri de criză.
Criza nu aduce cu ea numai şomaj, datorii şi inflaţii, ci şi schimbări în lumea fiţelor de club. Evoluţia se vede odată cu deschiderea celor mai în vogă cluburi, care anii trecuţi erau pline-ochi. Mai nou, patronii lor schimbă meniul în funcţie de posibilităţile clienţilor, adică reduse: adio şampanie de 5.000 de euro, adio masă rezervată pentru o sumă aproape identică! Obrazul subţire se ţine, de această dată, şi cu ceva cumpătare.
„Programe sociale” de club
Unul dintre cele mai căutate cluburi de fiţe de la noi este Bamboo. Cătălin Botezatu, unul dintre „capii ră ută ţilor”, declară că anul acesta clubul începe în forţă să atragă clienţi tot mai mulţi pentru cele 6.000 de locuri, mulţi provenind din pături sociale sub cele care frecventau locul acum un an. „Am desfiinţat mitul şampaniilor scumpe. Noi nu avem intrare plătită decât la evenimente mari, la concerte cu artişti din străinătate. Nu există preţ de rezervare pentru o masă sau consumaţie obligatorie. Mergem pe ideea de a atrage masele, pentru că este un club mare, nu de fiţe. De astă-vară am exclus intrarea cu bilet”, declară creatorul de modă Cătălin Botezatu.
La vremuri noi, fiţe noi
Bamboo şi-a schimbat imaginea într-un mod greu de redat în cuvinte. Botezatu declară că inclusiv clienţii se schimbă în funcţie de clubul pe care îl frecventează.
„Tinerii care vin aici se autoeducă, devin mai atenţi cu hainele, respectă locul, iar Bamboo impune o anumită ţinută”. Cea de-a şaptea deschidere a clubului a adus schimbări numeroase: scene cu lifturi, pereţi placaţi cu cristale Swarovski, canapele de catifea bătute cu aceleaşi cristale, sunt doar câteva dintre „răsfăţurile” clubului.