Motorină scumpă, leasing, cauciucuri de iarnă, concurenţă neloială, taxe şi impozite, radare, amenzi, puţini călători. Afacerea cu transport de călători nu este cea mai rentabilă în această perioadă, când ţara încă nu şi-a revenit din recesiune. Tocmai de aceea, liderii Confederaţiei Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România
s-au întâlnit în Poiana Braşov pentru a dezbate modificarea sau eliminarea celor două ordonanţe de urgenţă care reglementează transportul pe taximetre, microbuze şi autocare. La întâlnire au participat oficiali din Ministerul Transporturilor, ai Poliţiei Rutiere şi RAR. În timp ce operatorii se plângeau de condiţii legale nefavorabile, aleşii neamului arătau cu degetul la numărul mare de accidente. Partea bună a lucrurilor este că, chiar dacă numărul accidentelor grave a crescut, cel al morţilor s-a redus.
Şoferii sunt nemulţumiţi şi de rechinii cu uniformă, care îi vânează cu aparatele radar. Confederaţia Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România a împlinit 10 ani şi numără aproape 120,000 de membri, care transportă marfă şi persoane, fac taximetrie, au şcoli auto sau service-uri auto. Motorină scumpă, leasing, cauciucuri de iarnă, concurenţă neloială, taxe şi impozite, radare, amenzi, puţini călători. Afacerea cu transport de călători nu este cea mai rentabilă în această perioadă, când ţara încă nu şi-a revenit din recesiune. Tocmai de aceea, liderii Confederaţiei Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România
s-au întâlnit în Poiana Braşov pentru a dezbate modificarea sau eliminarea celor două ordonanţe de urgenţă care reglementează transportul pe taximetre, microbuze şi autocare. La întâlnire au participat oficiali din Ministerul Transporturilor, ai Poliţiei Rutiere şi RAR. În timp ce operatorii se plângeau de condiţii legale nefavorabile, aleşii neamului arătau cu degetul la număru