Televiziunea publica a anuntat, joi, ca va apela la procedura selectiei de oferte pentru alegerea unui "comisionar" care sa administreze spatiul publicitar pe toate canalele SRTv in urmatorii trei ani, ocolind astfel licitatia publica. Decizia a fost luata dupa ce procedura licitatiei publice, initiata in acest sens acum doua luni, a fost blocata de o contestatie a C.L.I.R. Media, firma care gestioneaza publicitatea pe posturile grupului Intact si care era interesata si de un astfel de contract cu TVR.
Informatia pe scurt:
TVR va analiza ofertele luni, 22 decembrie. O decizie va fi luata cel mai probabil pana la sfarsitul anuluiLicitatia initiata in octombrie a fost anulata in urma unei contestatii C.L.I.R. Media.Pentru a-si putea selecta un administrator al spatiului publicitar, in conditii de exclusivitate si de garantare a unui venit net minim anual, TVR s-a adresat autoritatii de reglementare in domeniul achizitiilor publiceAceasta autoritate a sugerat solutia care sa ajute televiziunea publica: contractul dorit de SRTv nu intra in categoria contractelor de achizitie publica de serviciiTeleviziunea publica a invitat sa depuna oferte aceleasi firme care s-au interesat si sa participe la licitatia publica, in termenii mentionati in caietul de sarcini.
Potrivit reprezentantilor TVR, regiile care si-au manifestat interesul sa ia parte la licitatie, in conditiile din caietul de sarcini, sunt acum invitate sa-si prezinte ofertele, urmand ca acestea sa fie analizate luni, 22 decembrie. Termenii impusi de TVR ar urma sa fie tot cei mentionati in caietul de sarcini, inclusiv sumele minime garantate pretinse de televiziunea publica, iar viitorul administrator al spatiului publicitar ar putea fi selectionat pana la sfarsitul anului.
La inceputul acestei luni, SRTv a anuntat ca a primit scrisori de intentie de la companiile DBV Media House (c