Puţini conaţionali au ales să profite de programul prelungit al marilor magazine din capitala modei italiene şi de reducerile afişate de acestea Pe lângă promoţiile de sezon,
Puţini conaţionali au ales să profite de programul prelungit al marilor magazine din capitala modei italiene şi de reducerile afişate de acestea
Pe lângă promoţiile de sezon, comercianţii din Milano au găsit o nouă metodă pentru a atrage clienţii în cadrul unui eveniment care tinde să devină tradiţional.
Românii nu s-au îngrămădit la "Noaptea Albă a shoppingului" propusă de primăria din Milano, în colaborare cu Uniunea Comercianţilor din Italia.
Peste 7.000 de magazine au primit autorizaţia de a ţine deschis toată noaptea, în zone unde au fost amenajate zone de joacă pentru copii sau au fost organizate concerte.
Un kilometru şi jumătate de magazine
Cu toate că primăria a avut intenţia de a crea opt zone de shopping, doar două au fost într-adevăr pline de viaţă. Principala stradă de shopping a oraşului Milano, Corso Buenos Aires, a fost închisă traficului rutier, lăsând loc amatorilor de chilipiruri.
Un kilometru şi jumătate de magazine, pe ambele părţi ale bulevardului, fără a lua în consideraţie străduţele laterale. Acesta este fieful mărcilor considerate modeste la Milano. Magazinele United Colors of Benetton, Zara, OVS (ex-Oviesse), Tezenis, Nike sau Foot Locker şi-au aşteptat clienţii şi după ora normală de închidere. Maniacii cumpărăturilor însă au putut fi văzuţi în centru, pe bulevardul care leagă piaţa Domului de inima oraşului, piaţa San Babila.
Dintre magazinele mărcilor de elită, doar Armani şi Luis Vuitton au rămas deschise. Slaba participare a românilor poate fi pusă pe seama faptului că a doua zi a fost o zi normală de lucru şi că mijloacele de transport din Milano şi din împrejurimi au funcţionat după orar normal.
@N_