Microsoft, cel mai mare producător de software din lume, a anunțat Microsoft Office 365, următoarea generație de soluții de productivitate în cloud, care încorporează Microsoft Office, SharePoint Online, Exchange Online și Lync Online.
Office 365 permite companiilor să profite de soluțiile de productivitate Microsoft direct în cloud. Cu Office 365, utilizatorii pot lucra și colabora mai ușor, oriunde s-ar afla, de pe orice dispozitiv, în timp ce colaborarea între utilizatorii din interiorul sau din afara organizației se desfășoară într-o manieră simplă și sigură.
Office 365 a fost construit pe baza anilor de experiență în livrarea de servicii business cloud, începând cu primul serviciu de e-mail bazat pe un browser și până la Business Productivity Online Suite, Microsoft Office Live Small Business sau Live@edu. Mutarea în cloud cu Office 365 presupune faptul că utilizatorii nu trebuie să-și adapteze stilul de lucru pentru că Office 365 este compatibil cu cele mai populare browsere, smartphone-uri și aplicații desktop.
“Cu Office 365 și cea mai mică companie poate beneficia de software și servicii enterprise, în timp ce companiile de mari dimensiuni pot reduce costurile, fiind la curent cu cele mai noi inovații fără eforturi suplimentare. Oamenii se pot concentra pe business-ul propriu, în timp ce partenerii nostri se ocupă de aspectul tehnologic,” potrivit lui Kurt DelBene, președinte divizia Office, Microsoft.
Cu Office 365 pentru companii mici, profesioniștii și companiile cu mai puțin de 25 de angajați pot implementa Office Web Apps, Exchange Online, SharePoint Online, Lync Online și un website extern în doar 15 minute, la un cost de 6$/utilizator/lună.
Office 365 pentru companii mari prezintă o gamă variată de opțiuni pentru business-uri medii și mari, precum și pentru instituții guvernamentale, încep