Nominalizarea pe care PNL trebuie sæ o facæ azi, oficial, pentru portofoliul Transporturilor, ca urmare a retragerii lui Ovidiu Silaghi, se dovedeøte a fi o nouæ piatræ de încercare pentru USL øi pentru colaborarea dintre Victor Ponta øi Crin Antonescu, dar øi un nou mær al discordiei, arată o amplă analiză realizată de Mediafax.
Pânæ în momentul de faflæ, în USL s-a jucat un joc al tatonærilor, care a avansat de la comunicarea, pe surse, a unor scenarii privind o nouæ numire la Transporturi la "aruncarea" pe piaflæ a variantei "neoficiale" Nini Sæpunaru.
Pe acest subiect au existat trei comunicatori: Nini Sæpunaru (care a anunflat, într-o intervenflie telefonicæ la Realitatea Tv, cæ a acceptat propunerea lui Antonescu de a prelua Transporturile), Crin Antonescu (care a precizat, pentru gândul.info, cæ nu a discutat cu Ponta, dar cæ Sæpunaru e o propunere cu multe øanse) øi Victor Ponta ( care a menflionat, pentru MEDIAFAX, cæ aøteaptæ de la PNL o persoanæ cu experienflæ politicæ øi imagine foarte bunæ pentru ministerul Trasporturilor øi cæ oficial nu a respins un nume deoarece nu a primit o propunere oficialæ).
Comunicarea Ponta-Antonescu, doar prin intermediul presei
Comunicarea în USL s-a desfæøurat, aøadar, numai prin intermediul presei, fapt menflionat explicit de liderul PNL, Crin Antonescu, care a spus cæ nu a discutat cu Ponta despre nominalizarea lui Sæpunaru.
Neoficial, însæ, propunerea lui Antonescu de a-l numi pe Nini Sæpunaru la Transporturi a stârnit reacflii de respingere în PSD, la nivelul unor lideri, dar øi la nivelul premierului Victor Ponta.
Imediat dupæ anunflul lui Sæpunaru, surse politice au precizat pentru MEDIAFAX cæ premierul Victor Ponta nu este de acord cu propunerea ca Nini Sæpunaru sæ preia postul de ministru al Transporturilor øi i-a cerut preøedint