Ati stabilit deja cine sint principalii dv. concurenti din Romania?
Markus Tellenbach: (Ride) Evident, PRO TV si Antena 1, amindoua companii puternice. O sa dam o lupta acerba cu ei.
Cu ce arme se va bate Prima TV in acest razboi dificil pentru cucerirea pietei TV?
SBS va intari posibilitatea ca Prima TV sa achizitioneze programe, filme de calitate. In acelasi timp, la fel de importanta va fi abilitatea de a produce stiri credibile care sa fie respectate, iar postul nostru sa fie o voce auzita. Totodata, va trebui sa producem si programe pentru inima oamenilor. Cred ca profilul actual al Prima TV, axat pe publicul mai tinar, reprezinta un punct de start foarte bun pentru noi.
Divertismentul pare sa aiba trecere mai mare la public decit stirile...
Dar stirile si afacerile cotidiene vor avea in timp o importanta speciala. Este o evolutie. O sa cistigam respect daca intelegem ce are impact in societatea romaneasca. Haideti sa vedem ce va fi peste citiva ani! Sint convins ca societatea va avea o dorinta pentru stiri si afaceri cotidene, care sa ajute la intelegerea complexitatii schimbarilor.
Si cu ce vor diferi stirile dv. de ale altora?
Cred ca stirile in Romania sint prea mult focusate pe formatul de tabloid, iar noi o sa intarim si o sa ridicam calitatea jurnalelor, dar si pe cea a jurnalistilor. De asemenea, cred ca e bine sa dam importanta mai mare stirilor internationale.
Dati-ne trei atuuri ale televiziunii dv. in lupta cu concurenta.
1. Prima TV a facut deja munca de pionierat si vom avea un management foarte bun, care ne va permite sa ne dezvoltam. 2. Prima TV a construit un nume, un brand bun, si puterea internationala a SBS va fi benzina cu ajutorul careia masina Prima TV sa cistige cursa. 3. Talentul creativ pe care il avem si pe care il vom recruta este cheia succesului. Vom face un ang