DE LA O ZI LA ALTA
"Precedentul FLORICĂ" ŞI CRIZA DE AUTORITATE
Cea mai dificilă probă la care este supusă administraţia românească este aceea de a scăpa de funcţionarii incapabili sau corupţi.
O LUNGĂ Şl DUBIOASĂ POLITICĂ DE COMPLICITĂŢI RECIPROCE FACE CA TOŢI CEI IMPLICAŢI ÎN ACTELE DE DECIZIE SĂ AIBE CEVA DE PIERDUT ÎN MOMENTUL "DIVORŢULUI"
Zgomotosul "scandal al corupţiei" a fost determinat de circumspecţia Şi jena dlor FLORIN GEORGESCU Şi VIOREL HREBENCIUC de a-i spune în faţă generalului că este INCOMPETENT Şi CORUPT şi că se făcea vinovat direct de evaziuni fiscale de câteva miliarde! Au preferat să umble cu mănuşi Şi puţin a lipsit să-l mai şi felicite pentru activitatea depusă.
EXISTĂ PRECEDENTE SUGESTIVE, DE ACEEAŞI FACTURĂ: MAZILU, LUPOI, CA SĂ NE REZUMĂM DOAR LA DOUĂ EXEMPLE.
ŞI VOR MAI FI...
Îndrăznim să credem că unul dintre ele se zăreşte deja pe cerul însângerat de valul neîntrerupt de accidente aviatice de după Revoluţie...
CONSECINŢE ALE SCĂDERII NUMĂRULUI DE ORE DE ZBOR, DATORITĂ LIPSEI DE COMBUSTIBIL, DAR ŞI DATORITĂ INDISCIPLINEI MANIFESTE DINTR-O ARMĂ SLAB COORDONATĂ ŞI PRECAR CONDUSĂ, ACCIDENTELE DE ZBOR AR FI IMPUS DEJA O ANALIZĂ DE FOND.
S-au efectuat doar investigaţii subiective. Şi superficiale, ale căror concluzii n-au fost niciodată aduse la cunoştinţa opiniei publice.
ÎN NUMELE VĂDUVELOR ŞI AL ORFANILOR CARE PLÂNG LA MORMINTELE CELOR DISPĂRUŢI, MINISTERUL APĂRĂRII TREBUIE SĂ SCOATĂ LA LUMINĂ CAUZELE ACESTUI ŞIR NEÎNTRERUPT DE CATASTROFE CE FAC DIN CERUL NOSTRU BERMUDELE EUROPEI!
Şi începutul ar trebui făcut prin înlocuirea conducerii aviaţiei militare !
DAR DACĂ IESE UN NOU CAZ FLORICĂ?
Vezi bine, dl. general Horia OPRUŢĂ, adus după Revoluţie la comandă cu mari sacrificii, de la pensie, are niscai merite! Are relaţii înalte la Cotroceni, a servit "patria"