Mobexpert anunta debutul activitatilor comerciale pentru 2006 prin intermediul unei campanii de lichidari de stoc si de promotii, la nivel national. Continuand traditia, Mobexpert ofera clientilor sai ocazia de a intra in posesia produselor mult visate la preturi adaptate bugetelor restranse din luna ianuarie.
Astfel, au loc lichidari de stoc la bucatarii, dormitoare, biblioteci si alte produse, reducerile mergand pana la 40%. Beneficiul principal adus de lichidari este eliberarea spatiului, ceea ce face posibila sosirea noilor colectii in luna martie. Produsele pe cale de lichidare provin din colectii diverse, care isi incheie ciclul de viata in luna ianuarie.
In paralel cu lichidarile, au loc si promotii la urmatoarele categorii de produse: canapele, dormitoare, biblioteci, bucatarii si mic mobilier. Prin reducerea de 10%, un numar important de produse selectate din colectia anului 2005 devin mai accesibile clientilor, in toate cele 23 de magazine Mobexpert.
�Campania de lichidari si de promotii este o confirmare a faptului ca ne dorim sa raspundem, in orice moment, stilului de viata al clientilor nostri. Luna ianuarie este traditional una cu bugete limitate, dar asta nu trebuie sa insemne renuntarea la achizitii. Prin cele doua optiuni � lichidari si promotii � le oferim celor care-si doresc anumite obiecte ocazia de a-si implini visul,� a declarat Dan Viorel Sucu, Director General, Grupul Mobexpert.
Campania de reduceri se desfasoara o singura data pe an, in luna ianuarie; este o traditie inceputa in 2001 si care se bucura de succes. Aceasta campanie, de lichidari de stoc si de promotii, in paralel este rar intalnita in industria de profil, dar corespunde determinarii companiei de a veni in intampinarea dorintelor clientilor si face dovada crezului Mobexpert: cele mai frumoase idei nu sunt neaparat cele mai scumpe.
Grupul Mobexp