Pe piaţa de real-estate din România a fost lansat recent un nou concept de business: serviciile all-in-one. Acestea sunt oferite în cadrul primei reţele de magazine imobiliare stradale -
Pe piaţa de real-estate din România a fost lansat recent un nou concept de business: serviciile all-in-one.
Acestea sunt oferite în cadrul primei reţele de magazine imobiliare stradale - sistem adus din Spania.
"Prin acest sistem le oferim clienţilor un pachet complet de servicii, de la identificarea locuinţei dorite, şi până la consultanţă financiară sau juridică.
Noi îi vom ajuta astfel să întocmească dosarul de credit sau să facă asigurările casei. Cumpărătorului i se asigură totodată şi posibilitatea vânzării, prin intermediul nostru, a vechii locuinţe", a explicat Carmen David, director general al Contempo, firma care deţine reţeaua de magazine imobiliare stradale.
Potenţialul pieţei, principalul atu
În prezent, acestea sunt prezente doar în Bucureşti, în trei locaţii, respectiv în Piaţa Victoriei, Obor-Moşilor şi Bulevardul Nicolae Titulescu. Compania întenţionează însă să deschidă până la sfârşitul anului şapte locaţii în capitală şi alte 20 în ţară, anul viitor. "Conceptul de reţea de magazine imobiliare a fost deja implementat pe piaţa din Spania, unde a înregistrat un real succes, ceea ce ne determină să credem că grupul nostru va obţine rezultate foarte bune şi pe piaţa imobiliară românească.
Dinamica şi potenţialul de dezvoltare ale acestui segment au fost principalele motive care au stat la baza deciziei noastre de a intra pe piaţa din România", a declarat Rafaela Nebreda, managing partner al firmei. Aceasta a explicat pentru "Adevărul" că România este, în afara Spaniei, singura ţară în care a ales să aducă acest concept de business.
"Numărul mare de locuitori, precum şi dinamica pieţei româneşti, similară cu cea din