Seria 3 de la BMW primeşte un face-lift. Nu pentru că ar fi fost neapărat nevoie - "vechiul" 3 arată şi acum extrem de apetisant, dar poate că aşa e obiceiul la nemţi: când maşina ajunge la jumătatea duratei de viaţă (noua serie 3 va apărea probabil prin 2012), primeşte un nou boost.
Seria 3 este extrem de masculină, şi acest lucru este vizibil pornind de la designul agresiv şi până la stilul de conducere. Primul lucru pe care îl observi este că maşinuţa nu "se lasă". Este extrem de încăpăţânată şi îţi şopteşte, încă de la apăsarea butonului "start", că lucrurile vor evolua în condiţiile impuse de ea. La acest lucru un rol important îl au şi sistemele DTC şi DSC, care nu te lasă să greşeşti şi, chiar dacă vrei să faci nebunii, te aduc pe calea cea dreaptă fie cu mânuşi de catifea, fie cu picioare în fund - măsură pentru măsură, în funcţie de cât de agresiv te dovedeşti a fi.
Cutia de viteze se dovedeşte a avea rapoarte foarte scurte, iar dacă adaugi şi direcţia puţin cam ţeapănă şi mai puţin confortabilă pentru un mers relaxat de oraş, dar şi un motor cu o acceleraţie generoasă (330d-ul nostru atingea suta în aproximativ 6 secunde), veţi înţelege de ce am vorbit despre aerul masculin. Pentru unii ar putea fi maşina perfectă, pentru alţii - mai nemulţumiţi şi amatori de sporturi extreme - va exista întotdeauna şi "the next level": M3.
Noi am testat
Motorizare: 3.0L/245 CP
Cutie: 6+1
Viteză maximă: 250 km/h
Consum: 7,3/4,8/5,7 l
News CEL MAI IEFTIN. Producătorul auto indian Tata Motors a lansat la începutul acestei săptămâni cea mai ieftină maşină din lume - Nano, sperând să revoluţioneze călătoriile a milioane de indieni şi să-şi revitalizeze vânzările auto, afectate de criza financiară mondială, transmite Agerpres. Maşina, care costă doar 100.000 de rupii (2.000 de dolari), are un motor